Helmond centrum is volop in beweging.

Naast de inrichting van het Havenpark, het toenemende aantal evenementen, groei van de horeca en sterkere cultuurbeleving van de stad, zullen vanaf 16 juni alle zondagen de winkels in het centrum geopend zijn. Op 11 juni wordt dan ook de nieuwe centrumcampagne van Helmond gelanceerd.

De centrumcampagne is een coproductie van Helmond Marketing en Helmond Centrummanagement. “Het centrum is voor ons een speerpunt van beleid”, aldus directeur Leo Grunberg. “Met een versterkt evenementenaanbod, meer horeca, permanente koopzondagen, een prachtig kasteel en Theater  Het Speelhuis is onze stad en speler van formaat in de regio”. Linda Haverkamp, centrummanager, vult aan “Met medewerking van de ondernemers, de gemeente Helmond (die alle parkeergarages en fietsenstallingen openstellen op de zondagen),en De Elzaspassage hebben we weer een belangrijke stap gezet met deze winkelopenstelling op iedere zondag ”

De campagne richt zich op zoveel mogelijk aspecten van het centrum, zowel het winkelen, het uitgaan als evenementen en cultuur komen aan bod. Visueel stelt de campagne een ridder in harnas centraal. Deze ridder is de belichaming van Helmond en voelt zicht zichtbaar thuis in  “zijn” stad en gaat op verkenning uit. De ridder kan ook opduiken in een filmpje op social media in bovenstaande hoedanigheid.

De campagnebeelden worden via verschillende on- en offline kanalen verspreid. Via abri’s, bushokjes en citydisplays in Helmond en de regio, krijgt de campagne een gezicht. De buitenreclame wordt online ondersteund door de social media kanalen van Helmond Marketing en Helmond Centrum.  

Please follow and like us:
error